17 Ιαν 2019

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΝΗΣΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΟΡΟΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ


Μετά την δημοσίευση της συνέντευξης του Δημάρχου Πόρου στο Liberal.gr και την αναδημοσίευσή της στο Porosnews, διαπίστωσα ότι ο Δήμαρχος τελικά είχε ένα «βάρος» μέσα του, που επιδέξια φρόντισε να του το εξωτερικεύσει ο δημοσιογράφος!
Επειδή η ανούσια και άνευ ουσιαστικού περιεχομένου προσπάθεια απαξίωσής μου εκ μέρους του Δημάρχου, που λόγω των επικείμενων εκλογών εκτιμώ ότι αναμένεται να πάρει ακόμα πιο «ενδιαφέρουσα» τροπή, ενημερώνω τους συμπατριώτες μου-πολίτες του Πόρου, για τα εξής πραγματικά γεγονότα:
·       Έχω κάνει Υπεύθυνη Δήλωση ότι είναι κάτοικος Πόρου, προκειμένου να είναι υποψήφιος στις εκλογές του ’14.

·       Τον στήριξα αποφασιστικά και εκτέθηκα ανοιχτά υπέρ του στις εκλογές του ‘14 παρά το προσωπικό, πολιτικό κόστος ενώ ο ίδιος έπραξε ακριβώς το αντίθετο.
·       Τον υπερασπίστηκα ανιδιοτελώς στη δικαστική διένεξή του με τον αείμνηστο Βασίλη Λαζαρίδη και τον Δημήτρη Γρίβα.
·       Ήμουν δίπλα του σε όλα τα θέματα, ακόμα και στην κόντρα του με τον τ. Λιμενάρχη λειτουργώντας αποσβεστικά και προστατευτικά για τον πρωτοεκλεγμένο νεαρό Δήμαρχο.
·       Ανταποκρίθηκα θετικά στο αίτημα του Δήμου για την διευκόλυνση του συγκοινωνιακού έργου υπογράφοντας σχετική απόφαση και βγάζοντας τον από το αδιέξοδο στο οποίο είχε περιέλθει.
·       Τον υποστήριξα στην υπόθεση των ιχθυοτροφείων ταυτιζόμενος απόλυτα με τις θέσεις του και καταθέτοντας στην Ειδική Επιτροπή της Βουλής, υπέρ των θέσεών του, μαζί με τον δικηγόρο του Νίκο Αντωνιάδη.
·       Ήμουν δίπλα του από την 1η στιγμή στις πλημμύρες της 8ης Δεκεμβρίου 2014.
·       Φρόντισα να πιστωθούν στον Δήμο Πόρου 1.315.000€ για την αποκατάσταση και την αντιπλημμυρική θωράκιση του νησιού! Τα 415.000€ πιστώθηκαν άμεσα στον προϋπολογισμό του 2015, με παρέμβαση μου διακόπτοντας την εισήγηση του Αντιπεριφερειάρχη Οικονομικών προς τα μέλη του Περιφερειακού Συμβουλίου για το Πρόγραμμα των Εκτελεστέων Έργων. Οι πρώτες 600.000€ αντί για αντιπλημμυρικά έργα και έργα προστασίας των πρανών, για τα οποία προορίζονταν, χρησιμοποιήθηκαν, κυρίως, για έργα ασφαλτόστρωσης από το Δασαρχείο μέχρι τον Άγιο Στάθη. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην φτάνουν για την γέφυρα του Νεκροταφείου, το οποίο τελικά υλοποιήθηκε ύστερα από μεγάλη πίεση μου.
·       Για τον Βιολογικό, έχουν πιστωθεί στον Προϋπολογισμό της Περιφέρειας Αττικής 2.575.000€, σχεδόν από την ανάληψη των καθηκόντων μας. Το έργο της Σφαιρίας, όμως –για το οποίο προσωπικά μερίμνησα για την επέκτασή του μέχρι το Σιρόκο– ξεκίνησε μετά από 4 χρόνια, καθυστερήσεων και παλινωδιών! Εν τω μεταξύ, εγώ ως Αντιπεριφερειάρχης-«εμπόδιο» μαζί με τον προκάτοχό μου «κάθισα στο σκαμνί» 7 ώρες κατηγορούμενος γιατί δεν αποκατέστησα τον Βιολογικό από τον 1ο μήνα της θητείας μου, τον Σεπτέμβριο του ‘14.
·        Το έργο αποκατάστασης του «πληγωμένου» λιμανιού του Πόρου –μετά από πολλές καθυστερήσεις– εξελίσσεται εντός χρονοδιαγράμματος και αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν το Πάσχα.
·       Η Π.Ε. Νήσων έχει προγραμματίσει και εκτελεί έργα ανακατασκευής και βελτίωσης σε ΟΛΑ τα γήπεδα και τα κλειστά γυμναστήρια των νησιών και της Τροιζηνίας. Αδυνατεί όμως να φτιάξει το γήπεδο/στάδιο του τόπου καταγωγής μου, του Πόρου γιατί ο Δήμαρχος δεν έχει υπογράψει μέχρι τώρα Προγραμματική Σύμβαση με το Πολεμικό Ναυτικό για την παραχώρησή του.
·       Τον στήριξα σε όλη την διαδικασία για τον αποχαρακτηρισμό μέρους της περιοχής του Αγίου Στεφάνου προκειμένου να εξασφαλιστεί χώρος για την εγκατάσταση του αφαλατωτή. Εν τούτοις, το έργο δεν εντάχθηκε στο ΠΕΠ Αττικής για χρηματοδότηση διότι το ηλεκτρονικό αίτημα υπεβλήθη την ώρα που έκλεινε η σχετική πλατφόρμα. Γι’ αυτό, έφταιγε ο Αντιπεριφερειάρχης και η Περιφερειάρχης…που τήρησαν τις νόμιμες διαδικασίες σύμφωνα με το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα!!! Τόση δε ήταν η επιμονή του για δήθεν ευθύνες της Περιφέρειας,  ώστε η Περιφερειάρχης αναγκάστηκε να συγκαλέσει ειδική σύσκεψη γι’ αυτό.
·       Ως  Αντιπεριφερειάρχης φρόντισα, επίσης, να δεσμευτούν χρήματα για την μελέτη υδροδότησης του Καραπολιτιού και την οδοποιία Μιστρέτσι – Περγάρι – Τσελεβίνια – Μαυρόρεμα - Καραπολίτι, συνολικού προϋπολογισμού 1.035.000€, όπως είχα δεσμευθεί από τις εκλογές του ’94.
·       Επιπροσθέτως, επισκευάστηκε, διαγραμμίστηκε και έγινε ασφαλέστερος ο δρόμος Γαλατά-Μετόχι μήκους 18km.
·       Σε εξέλιξη βρίσκεται το έργο της αντικατάστασης του πεπαλαιωμένου δικτύου υδροδότησης του Πόρου από τον Κάμπο της Τροιζήνας, μήκους 8 km. Εξαιτίας του δημιουργούνται τεράστια προβλήματα στο νησί, ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες.  
·       Ετησίως χρηματοδοτούνται οι πολιτιστικές εκδηλώσεις στο νησί. Τα τελευταία χρόνια, τα ποσά έχουν αυξηθεί με την προσθήκη νέων. Ενδεικτικά, αναφέρω τα «Διασυνοριακά» και το «Poros Arts Festival».
·       Κατηγορήθηκα, επίσης, αδίκως για αρμοδιότητες που δεν μου αναλογούν (!) όπως η διαχείριση των αδέσποτων ζώων αλλά και των μπάζων. Η διαχείριση αυτών των θεμάτων ανήκει στην αποκλειστική αρμοδιότητα των Δήμων.
Συμπερασματικά, το 90% όλων των αναπτυξιακών έργων και δράσεων στο νησί του Πόρου -και όχι μόνο- χρηματοδοτείται και υλοποιείται από την Περιφέρεια, με μέριμνα του «ανύπαρκτου» Ποριώτη Αντιπεριφερειάρχη, ο οποίος προΐσταμαι των σχετικών υπηρεσιών! Ίσως τελικά, να είναι όλως «τυχαίο» ότι σε καμία εκδήλωση του Δήμου Πόρου δεν μνημονεύεται και συστηματικά δεν αναφέρεται από την 1η στιγμή από τον Δήμαρχο η συμβολή μου ως Αντιπεριφερειάρχης, ακόμα και παρουσία μου συνάγοντας ότι για τον Δήμαρχο είμαι persona non grata (!), για λόγους που μόνο ο ίδιος γνωρίζει…
Και παρά το γεγονός ότι έχω άριστες σχέσεις με τους υπόλοιπους 7 Δημάρχους, Δήμους και όλο το πολιτικό προσωπικό της ΠΕ Νήσων όπου και εκτελούνται έργα, συνολικού προϋπολογισμού άνω των 150.000.000€ από την Περιφέρεια, για τον Δήμαρχο Πόρου ως Αντιπεριφερειάρχης, μεταξύ άλλων απαξιωτικών εκφράσεων, λέω και «μπούρδες», όπως πολύ προσβλητικά μου είπε ενώπιον πρώην Υπουργού, Βουλευτών, Αντιπεριφερειαρχών, Αντιδημάρχων και Περιφερειακών Συμβούλων στη σύσκεψη για το θέμα των ιχθυοτροφείων, με παντελή έλλειψη σεβασμού στην προσωπικότητα και την ιστορία μου, τον θεσμό που εκπροσωπώ, τον χώρο και τους παρευρισκόμενους.
Ή ότι είμαι «εκτός ορίων», όπως με κατηγόρησε δημοσίως, ενώ το νερό που έπιναν οι Ποριώτες και οι επισκέπτες στο νησί -τον Αύγουστο του ‘17- ήταν «εντός (???) ορίων(!!!)», αντίθετα με τα όσα έδειξαν τα αποτελέσματα των μετρήσεων του Γενικού Χημείου του Κράτους. Η υπόθεση αυτή έχει πάρει βέβαια τον δρόμο της Δικαιοσύνης. Εν τούτοις, ο Δήμαρχος με κατήγγειλε στη Δικαιοσύνη επειδή προσπάθησα να προστατεύσω την υγεία των πολιτών ενημερώνοντάς τους για τον κίνδυνο που διέτρεχαν από την κατανάλωση ακατάλληλου νερού, ως είχα καθήκον και υποχρέωση.
Μετά από όλα αυτά…τα ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ… σύμφωνα με τον ΚΩΔΙΚΑ & τις ΑΡΧΕΣ της Πολιτικής Επιστήμης και ως επιστέγασμα όλων των ανωτέρω, ο Δήμαρχος ζήτησε με επιστολή του προς την Περιφερειάρχη (Ιούνιος ’17) να μην συνεργάζεται πλέον μαζί μου για τα θέματα του νησιού, για τα οποία έχω θέση και άποψη, ως Ποριώτης.

Το αν αξίζει κανείς να γελάσει ή να κλάψει μετά από αυτά, το αφήνω στην κρίση των πολιτών…Είμαι βέβαιος ότι οι συμπατριώτες μου Ποριώτες έχουν άποψη, γνώση και ορθή κρίση ώστε να αξιολογήσουν αντικειμενικά τα έργα και την προσφορά μου! Άλλωστε, μου το έχουν αποδείξει και στην πράξη διαχρονικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ας συνταξιδέψουμε με αξιοπρέπεια στην ενημέρωση της Σαλαμίνας, εμείς τουλάχιστον από μεριάς μας θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν, βοηθήστε μας να κρατήσουμε κάποιο επίπεδο στην ενημέρωση και φυσικά στα ελεύθερα σχόλια, θα διαγράφονται μόνο τα υβριστικά και ανάρμοστα.