22 Μαρ 2015

Η επικοινωνία, δεν είναι το δυνατό του σημείο του Δήμου, το χειρότερο είναι πως κάποιοι πιστεύουν πως το χουν η ημιμάθεια… χειρότερη της αμάθειας

Οι Δημοτικές εκδηλώσεις, ΔΕΝ είναι οικογενειακή σας υπόθεση κα Δήμαρχε, ούτε όλοι οι Σαλαμίνιοι είναι διαδικτυακοί σας φίλοι ή του δημοτικού σας συνδυασμού, ώστε να εν ημερώνονται για σοβαρότατες εκδηλώσεις όπως η σημερινή εκδήλωση των πεσόντων αξιωματικών ΠΝ, Χριστόδουλου Καραθανάση Αντιναύαρχου ΠΝ, Παναγιώτη Βλαχάκο Αντιναύαρχου ΠΝ, και Έκτορα Γιαλοψό Πλοιάρχου ΠΝ, είναι λαϊκοί ήρωες κι έτσι οφείλουμε να το αντιμετωπίζουμε.
Μπορεί κα Δήμαρχε το επιτελείο σας να χει «ψυχολογικά προβλήματα» με την σωστή και έγκαιρη ενημέρωση, άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά. Είμαι βέβαιος πως δεν είσαστε σεις που δώσατε εντολές «πληροφορικής συσκότισης» στα τοπικά blogs και εφημερίδες. Δεν ξέρω για τις εφημερίδες, αλλά τα τοπικά blogs εδώ και χρόνια υπηρετούν τον Δήμο Σαλαμίνας και τις ανακοινώσεις του πάντα δωρεάν με οποιονδήποτε Δήμαρχο.
Θα πρέπει όμως, κάποια στιγμή να τους εξηγήσετε πόσο μεγάλη ζημιά σας κάνουν σε προσωπικό και πολιτικό επίπεδο. Αν το θέμα ήταν μόνο προσωπικό σας να ‘σαστε βεβαία πως δεν θα δημοσίευα οποιαδήποτε παρατήρηση-υπόδειξη γιατί δεν έχω πρόθεση να κάνω παρεμβάσεις προσωπικού επιπέδου.
Είναι όμως πρωτίστως θέμα Δημοτικής ενημέρωσης που εκ της θέσεως σας και του θεσμού που εσείς εκπροσωπείτε, οφείλετε να υπηρετείτε χωρίς προσωπικές εμπάθειες, συμπάθειες και παραλήψεις. Θα πρέπει λοιπόν να εγκαλέσετε τους αρμοδίους ενημέρωσης του γραφείου σας για το επαναλαμβανόμενο ατόπημα.
Με τον προσήκοντα σεβασμό στο πρόσωπο σας, δεχτείτε τις καλοπροαίρετες παρατηρήσεις μου, ώστε να μην επαναληφθούν φαινόμενα γιορτών και πανηγύρεων εν ήδη οικογενειακής υποθέσεως.
Με εκτίμηση
Λάμπρος Μαστροκόλιας

2 σχόλια:

  1. Ανώνυμος3/23/2015 10:58 π.μ.

    Ο βαθμός της αρρωστημένης εμπάθειας που τρέφετε για την Δήμαρχο επειδή, μην γελιόμαστε σας έκοψε τη μάσα, σας έχει τυφλώσει. Τίποτα άλλο δεν βλέπετε, τίποτα άλλο δεν σας ενδιαφέρει παρά μόνο πώς να ρίξετε λάσπη.
    Ο κ. Λάμπρος Μαστροκόλιας ή πάσχει από Αλσχαϊμερ ή .....αγαπάει πολύ τη Δήμαρχο και θέλει να την προστατέψει.
    Κατηγορεί τη Δήμαρχο για " πληροφορική συσκότιση" , την ίδια στιγμή που ο ίδιος έχει αναρτήσει από τις 9 Μαρτίου στο δικό του blog την Πρόσκληση για την εκδήλωση αυτή. Διαβάστε:
    http://salamis-news.blogspot.com/2015/03/22-2015.html#more
    Είμαι σίγουρος ότι συσκότιση του εγκεφάλου του και ο αρρωστημένος εγωϊσμός του δεν θα του επιτρέψει ούτε μία συγγνώμη να ζητήσει για την απαράδεκτη τούτη ανάρτηση. Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να αποσύρει την ανάρτηση σαν να μην τρέχει ... κάστανο. ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΛΑΜΠΡΟ.
    Αποδεικνύεις ότι έχουν δίκιο εκείνοι που σου γράφουν ότι ξεπληρώνεις το γραμμάτιο του Τσαβαρή που απέσυρε την αγωγή του εναντίον σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος3/26/2015 3:14 μ.μ.

    Anonymous26/3/15 08:22
    απο παλια της ευλογιμενης κυραμαρως της αρεσανε τα πηδηματα απο δω κ απο κει.
    παλια με τον λαλακη, μετα με τον πιπι, μετα με τον τσαβες, μετά με την ρουλα, τωρα παλι με τον τσαβες.
    πηδηματα πολλα, λογια πολλα, μεγαλη κλανια και σοβαροτητα μηδεν.

    Απάντηση

    Anonymous26/3/15 15:08
    Δεν σε έχουν ενημερώσει καλά φιλαράκο ,και πάλι βγάζεις χολές Ακου λοιπόν,
    Δεν ήμουν ποτέ με τον συνδυασμό του κυρίου Αγαπίου
    Δεν ήμουν ποτέ με τον συνδυασμό του κυρίου Τσαβαρη
    Ήμουν και τις δύο φορές που έβαλα με το συνδυασμό του κυρίου Σοφρά .Επί θητείας κυρίου Τσαβαρή έγινα ανεξάρτητη για ένα και μόνο σκοπό, Επειδή έχω μάθει στη ζωή μου να έχω δική μου άποψη για τις αποφάσεις που παίρνω λάθος η σωστές, να έχω την ευθύνη των πράξεων μου γι΄αυτό και μόνο τον λόγο.!!!! Άλλωστε για να έχω διαλέξει τον συγκεκριμένο συνδυασμό κάτι λέει αυτό Γι αυτό και υπάρχει καλή συνεργασία με τον συγκεκριμένο Δήμαρχο.Και φθάνουμε στο συνδυασμό της κυρίας Νάννου στο συνδυασμό μπήκα 1)΄΄Οταν Ο κύριος Τσαβαρής έκανε άγωγη στην κυρία Νάννου γιατί με στήριξε λέγοντας ότι αντί Διατακτικές έδωσε Τρόφιμα ,Οκύριος Νάννος μου είπε τώρα πρέπει να μας στηρίξεις γιατί η σύζυγος μου έφαγε για σένα αγωγή 60000 ευρω.Αυτό το γραμμάτιο έπρεπε να ξεπληρώσω ,όπως λέτε και εσείς.Όταν λοιπόν Ο κ.Τσαβαρης ανακάλεσε την αγωγή μου και μετά από παρότρυνση δική μου να ανακαλέσει και την Αγωγή της κ.Νάννου (διότι γνωρίζουν πολλοί
    ότι δεν ήταν μόνο η στήριξη η δική μου, υπήρχε και κάτι άλλο που εάν ήθελε θα την προχωρούσε σέβομαι αφού δεν υπόθηκε τότε δεν θα το πω και τώρα αυτοί που το γνωρίζουν φτάνει .Έτσι παίρνοντας την ανάκληση της Αγωγής της την παρέδωσα στον κύριο Μηνά και ξεχρέωσα το γραμμάτιο που λέτε και εσείς΄. και αποχώρησα από τον συνδυασμό με σεβασμό προς όλους τους Συναδέλφους ,και την Υποψήφια τότε κυρία Νάννου.και 2)Επειδή μέχρι εκείνη την στιγμή είχαμε όλοι ένα κοινό σκοπό την απομάκρυνση του κυρίου Τσαβαρή.
    Ακόμα βλέπεις ΠΗΔΗΜΑΤΑΚΙΑ;;;;;;;;;;;;Από μέρους μου;;;;;;;;;;;; Πόσες φορές θα σας πω Ότι δεν θα με βρείτε ανακόλουθη στα λόγια και στις πράξεις μου παρά μόνο από ανθρώπινο ΛΑΘΟΣ
    Για το δεύτερο σκέλος της απάντησης μου κανένας δεν με κάλυψε ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ έκτος του συζύγου μου δίνοντας 17.250 ευρω.
    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ;; ΟΛΟΙ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΜΑΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝ!!!!!
    Γι όλα αυτά προσπαθώ να είμαι με όλους από π΄λευράς μου εντάξει όσο μπορώ Κάτι που μερικοί το θεωρούν Κολοτούμπα, γλύψιμο,όχι φίλε τα πολιτικά φε'υγουν ,οι άνθρωποι μένουν ,Και εγώ πάνω από όλα είμαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!
    Δημητριαδου Μαρια

    ΤΟ ΜΟΝΑ ΠΗΔΗΜΑΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΠΗΔΩ ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΤΙ ΤΥΠΟΥΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ . ΚΑΙ ΗΔΟΝΙΖΟΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ας συνταξιδέψουμε με αξιοπρέπεια στην ενημέρωση της Σαλαμίνας, εμείς τουλάχιστον από μεριάς μας θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν, βοηθήστε μας να κρατήσουμε κάποιο επίπεδο στην ενημέρωση και φυσικά στα ελεύθερα σχόλια, θα διαγράφονται μόνο τα υβριστικά και ανάρμοστα.